E-mail marketing se na celém světě prezentuje jako
jeden z kanálů s největší návratností investice


Přejete si, aby vaše e-maily otevíralo více než 50 % adresátů?


Je vám následující situace povědomá?


Dozvěděli jste se o tom, že e-mail marketing je zlatý důl. Vzali jste své e-mailové kontakty, které jste dlouhá léta poctivě sbírali na svém e-shopu nebo na svých webových stránkách.

 

Odeslali jste na tyto kontakty bezvadný newsletter s nabídkou produktů a čekali. A ono nic. V lepším případě jste téměř nic neprodali, v tom horším jste zjistili, že spousta vašich věrných zákazníků vás označila za sprostého spammera.

"To byla ale zase jednou blbost", pomysleli jste si a s e-mail marketingem jste skončili.


Co kdybychom vám ale řekli, že to jde dělat jinak, smysluplněji a efektivněji

 

A co kdybychom vám to nejen řekli, ale také ukázali?


E-mail marketing opravdu patří mezi nejvýkonnější prodejní kanály, jenže většina lidí jej dělá úplně špatně a namísto toho, aby jim e-mail marketing vydělával peníze, s ním peníze i čas ztrácejí.

Člověk se přirozeně snaží najít to nejjednodušší a nejrychlejší řešení. A tak si buď najme agenturu, která za něj všechno udělá, nebo si koupí databázi kontaktů (nebo rovnou rozesílku), aby sbíráním kontaktů nemusel ztrácet čas.


Jenže agentura stojí spoustu peněz a málokdo si ji může dovolit, aby na tom ještě vydělal a vyplatilo se mu to.


No a koupená databáze? Tam je to snad ještě horší. E-mail skoro nikdo neotevře, a když ano, označí jej jako spam (a ono se ani není čemu divit) a prodeje? Pusto a prach...

„Také jsme byli v situaci, kdy nás e-mailing stál spoustu peněz, hodně času a v závěru jeho finanční přínos? Nic moc. Jenže jsme věděli, že tam je obrovský potenciál. Věděli jsme, že e-mailing dokáže fungovat a chtěli jsme, aby fungoval i nám. Úspěšní marketéři jej využívají na maximum, protože jim přináší klidně 60, 70 i 80% jejich prodejů. A tak jsme se mu poslední dva roky věnovali opravdu intenzivně. Zkoušeli, testovali, vyhodnocovali a učili se...“

Mário RoženskýAffilbox.cz

Naučili jsme se dělat opravdu efektivní e-mailing. Pochopili jsme totiž, že středem, kolem kterého se vše točí, je sám odběratel, nikoli my nebo naše firma.

Aby totiž byl e-mailing efektivní, musí být:

  • smysluplný - odesíláné e-maily musí být užitečné pro odběratele, jen tak je budou otevírat, číst a reagovat na ně
  • plánovaný - za každým odeslaným e-mailem musí být nějaký plán - co chcete pomocí e-mailingu prodat a komu?
  • šitý na míru - každý e-mail by měl odcházet jen těm uživatelům, pro které je zajímavý
  • měřitelný - musíte být schopni pohlédnout na čísla a vidět, jestli má vaše snažení smysl
  • automatizovaný - kdekoli to jde, je vhodné nastavit automatické odesílání e-mailů

Většina obchodníků se snaží posbírat stůj co stůj co nejvíce e-mailových adres. Ono pokud si rozesílku otevře 1 % nebo 2 % lidí (jako třeba v případě kupované databáze), musíte být databáze opravdu obrovská, aby z toho něco bylo.


Co když vám ale řekneme, že na velikosti databáze nezáleží? E-mailing vám může vydělávat i když máte v databázi pouhých 100 kontaktů. A co když ještě dodáme, že vaše e-maily může otevřít ne 1 %, ale třeba 10 %, 20 %, 30 % i více vašich odběratelů?


Takto mohou vypadat statistiky i vašich hromadně rozesílaných e-mailů:



Když jsem otevřel prodej své knihy „Jak prodat více díky affiliate marketingu", 11% lidí z mé databáze si ji hned koupilo. Pokud máte pouhých 100 kontaktů, nechtěli byste těchto 11 prodejů navíc?

Mário Roženský

„Jenže my nemáme čas u toho pořád sedět"


A co když vám prozradím, že více než 3/4 veškeré naší komunikace, se odehrává úplně automaticky, aniž bychom museli hnout prstem? A že takto komunikujeme s každým, kdo se do naší databáze příhlásí a kromě komunikace jim také nabízíme produkty, které jsou pro ně v danou chvíli nejvhodnější (a vše funguje automatizovaně)?

Podívejte se, jak vypadají statistiky otevření našich automaticky odesílaných e-mailů, které chodí úplně všem kontaktům v naší databázi:


Pokud máte chytře připravenou automatizovanou komunikaci, dokážete se svými kontakty komunikovat (a také jim prodávat), aniž byste museli sedět u počítače a ručně posílat e-maily. Vytvoříte a nastavíte je pouze jednou a vše bude fungovat automaticky.

„Jenže my tohle neumíme, nejsme programátoři ani odborníci na e-mail marketing"



Dnes je vše mnohem jednodušší. Aplikace, které dokážou e-maily odesílat samy, jsou stále cenově dostupnější a mnohem jednodušší na ovládání. To, na co jste kdysi potřebovali tým programátorů a marketérů, dnes zvládne člověk s průměrnou schopností ovládání počítače. Ten zbytek je jen o vaší znalosti vašeho oboru.


A my vám k tomu dáme kompletní návod!


Připravili jsme pro vás 10 dílný měsíční e-mailový kurz
E-mail Ninja, ve kterém se naučíte:


  • Jak začít sbírat kontakty.
  • Jak se svými kontakty komunikovat.
  • Jak připravit neodolatelný magnet.
  • Jak psát e-maily, které budou vaši odběratelé otevírat.
  • Jak své databázi efektivně prodávat.
  • Jak vše maximálně automatizovat.

Co je obsahem kurzu?


Každé tři dny dostanete e-mail s jednou kapitolou kurzu, abyste měli dostatek času všechny informace vstřebat a splnit své (jednoduché) úkoly.



Pro výpočet statistik a potenciálních výsledků jsme pro vás připravili jednoduchou tabulku, která vše vypočítá za vás.



Pro plánování komunikace dostanete 2 průvodní pracovní sešity, se kterými si připravíte dlouhodobou a efektivní e-mailovou komunikaci.


Pro přípravu e-mailů, magnetů a stránek, na kterých budete e-mailové kontakty sbírat, jsme vám připravili 3 checklisty, podle kterých si vždy vše zkontrolujete.



Nastavením komunikace v MailChimpu nebo SmartEmailingu vás krok za krokem provedou 2 videonávody.



Přístup do uzavřené Facebookové skupiny, kde vám rádi zodpovíme vaše dotazy.

Jaká je cena kurzu?


Pokud si celou komunikaci necháte nastavit od specialisty na
e-mail marketing, zaplatíte mu minimálně 10 000,- Kč.


Pokud vyrazíte na celodenní školení o e-mail marketingu,
zaplatíte za něj 5 000,- Kč.


V případě kurzu E-mail Ninja se za 1.990,- Kč naučíte, jak tuto komunikaci nastavit, můžete se k materiálům kdykoli vrátit a s našimi pracovními sešity a videonávody vše hravě zvládnete.

Pro objednání kurzu za 1.990 Kč bez DPH, klikněte na tlačítko výše a budete
přesměrováni na bezpečnou stránku s objednávkových formulářem.


Kdo pro vás vytvořil kurz E-mail Ninja:


Mário Roženský

Mário Roženský

Zabývá se podnikáním na internetu a provozováním zajímavých projektů. Vyvíjí software pro správu provizního programu AffilBox, věnuje se přednáškám a školením na téma provizního prodeje a vydělávání na internetu a je milovníkem moderních marketingových způsobům které efektivně násobí business.

Jakub Čižmař

Jakub Čižmař

Internetovému marketingu se věnuje již více než 6 let a specializuje se na e-mailový marketing. Je nadšený do přípravy, plánování a realizace pokrokových komunikačních strategií, které budou odesílat ty nejvhodnější zprávy těm nejvhodnějším odběratelům v tu nejvhodnější chvíli (a automaticky).


BEZ RIZIKA


A co tím riskujete? Vůbec nic - jako na všechny produkty i na
E-mail Ninju vám dáváme 100% garanci spokojenosti. Pokud nebudete s kurzem spokojeni a napíšete nám do 30 dnů, bez jakýchkoliv řečí vám vrátíme peníze.

 

S námi máte jedinečnou možnost získat náskok před vaší konkurencí.

Tak na nic nečekejte, klikněte na tlačítko a odstartujte růst vašich zisků!


Pro objednání kurzu za 1.990 Kč bez DPH, klikněte na tlačítko výše a budete
přesměrováni na bezpečnou stránku s objednávkových formulářem.